Selamat datang ke Blog Saya

Saturday 8 October 2011

SyOKnYE DiE MAnDi KoLAM!!

Aku sebenanye dah lame teringin nak hadiahkan adik2 aku something..tapi tak taw nak hadiahkan ape...
Satu hari tu..kawan2 aku ajak la g tesco..n aku ternampak KOLAM mandi...n aku pon nak belikan..tapi mase tu duit ade RM15 je dalam purse...harga kolam tu RM 15.33.. Aku batalkan niat aku utk beli kolam tu... =(



Tapi, tibe aku dapat taw my parents dah masukkan duit belanja...n kawan2 aku bermurah hati ajak pegi tesco lagi untuk beli semula KOLAM mandi yg aku inginkan...tercapai juge la hasratku....huhu =) what a lovely can buy that thing for my beloved younger sister (Alliya n Natasya)...


Tengok la gambar2 mereka sedang mandi ni...bestkan bile barang yg kite belikan deorang hargai....


Sepatutnye BERENANG kan..tapi adik aku yang natasya ni die sebut..."kakak nak BERENDANG ni.. "
aduih...da 4 tahun..tapi cakap pon pelat lagi...



Okay,yang ini la alliya..memang susah nak ambil gambar die taw...die tak suke....da la ngade2 die ni...ish2... =)


Adik aku yang natasya ni memang suke bergambar..huhu... Kalo nak suruh die ambil gamba,,die kene tutup mulut sebab gigi die rongak.... =)



Ape yang di cari nye tu natasya..???

No comments:

Post a Comment