Selamat datang ke Blog Saya

Friday, 7 October 2011

aishiteru

video

Sambil2 dengar lagu ni...jom la bace sikit ape yang saye nak luahkan  ni... saye sebenanyeee..........
bosan la single..rase xde orang  yg nk tke care pasal. kite..mmg la ramay kawan2,tpy kan xsame dgn boypren ke,pakwe ke,balak ke...emm..btol x??? Kadang rase sunyi pon ade jge...hmm,, rase kosong je.. ibarat kan 58x7/6 + 698 -4 x 8 x 0 = 0..
walaupon kawan2 dah bertambah dan berkurang (mungkin akibat putus kawan ataupun sudah tiada lagi di muke bumi ini) tapi akhirnya bile di darab dengan kosong (tiada boyfren) akhirnye kite akn kesepian jge...hmm..itu la ape yg sye dapat simpulkn sekarang...ok lah..nnti saye cerite lagi sebab adik2 sye kt rumah ni mmg suke la kacau..hehe.....nasib bek adik sendiry kn..hehe...

No comments:

Post a Comment