Selamat datang ke Blog Saya

Saturday 8 October 2011

Camera samsung (Mana satu yang cantik)

Assalamualaikum adik2,akak2,abang2 dan pembaca2 blog ~ PENGALAMAN MENGAJAR KITA~. Dalam entry yang lepas saya dah ceritakan pengalaman saya mengalami gangguan makhluk halus kan???... tak tahu? ni mesti tak baca entry yang lepas la ni kan??... :(  sedihnya rasa...

Tapi,tak apalah.Dalam entry kali ini saya nak kongsi sikit pasal camera samsung. Samsung ni design die sume lawa2 taw... Conthnya dalam gambar-gambar di bawah ni :

Cute je camera warna ungu ni..Tengokla corak die tu.... 
Yang ni plk color die..Tak menahan betul kan..Sape yang suke pink mesty rase nak beli je camera
ni kan?? Betul x pinky girls??

Camera ni plak reka bentuk die pelik..Tu yang buat rase teringin tu..

Yang ni lak,colour die lembut je..Nampak sweet je kan..?

Ade torchlight ke camera ni ek? Design simple je..Tapi ta taw la nape suke camera ni...

Hmmm....kalo boleh nak beli camera la,sebab hari tu ade orang comment yang gambar yang saya ambil camera nya tak cantik. Maklum la gune camera handphone je. Handphone lak murah je. Huuhu. Hmm, takkan saya nak pinjam camera SI KACAK  plak kan..huhu.... Boleh tak pembaca-pembaca cadangkan kamera yang mane satu paling cun-melecun.... =)



No comments:

Post a Comment