Selamat datang ke Blog Saya

Friday 7 October 2011

PEnGALAmAN BerSAmA SAhAbAt LeLAki di DeSA rHU,

Budak2 laki kat desa rhu ni la yg banyak tolong aku since sekolah lagi,,kalo aku family aku xdapat jmput aku...deorg juge yg tolong,kalo pape je la..deorg yg tolong...nk kte mcm deorg ni dah jadi driver aku plak..huhu..TAPI aku xmaksudkan pon...deorang memang baik...  DIN, EMY, KUTEK, UDIN, RASHDAN, HUSEIN, MOON, APIZ, ALAN, ASRUL, n sume la..sape2 yg x tersebut tu sorry la ye..tawu la kan..kawan2 korang pon ramai..

JAP2..belum habis lagi,,nk tunjuk sikit pengalaman aku kacau dodol ngan deorang ni ha..hehe








Time ni kat kampung DIN kat rembau...aku ikot balik kampung die...sebab lepas tu deorg terus anta aku balik UiTM...Emm,,tgok tu..aku acah2 je kaco dodol tu...bepeluh jge le nak ngacau nye..hehe.....

Thankz korang sebab banyak tolong aku ni...... =)

No comments:

Post a Comment